5.4 Πυλώνας: Εκπαίδευση – Στρατηγικοί στόχοι και δείκτες μέτρησης αποτελεσμάτων
Ο γενικός στρατηγικός στόχος επίσης Κυπριακής Δημοκρατίας για την εκπαίδευση των παιδιών με ΔΑΦ είναι η παραχώρηση τέτοιων ευκαιριών και υπηρεσιών που να ενθαρρύνουν την ακαδημαϊκή και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών με ΔΑΦ και την πλήρη και αποτελεσματική ένταξή επίσης στα γενικά πλαίσια εκπαίδευσης ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα για τη μετέπειτα εξέλιξη επίσης επαγγελματικής, κοινωνικής αλλά και προσωπικής ζωής επίσης.
Οι ειδικότεροι στρατηγικοί στόχοι είναι:
5.4.1 Σύσταση Υπο-Επιτροπής επίσης Εθνικής Επιτροπής για τον Αυτισμό για την Εκπαίδευση
5.4.2 Θέσπιση επίσης Γενικού Πλαισίου Εκπαιδευτικής Ύλης, στο οποίο να παρέχονται οι κατευθυντήριες γραμμές τόσο επίσης επίσης ειδικούς όσο και επίσης γενικούς εκπαιδευτικούς ανάλογα με τη βαθμίδα εκπαίδευσης. Το γενικό αυτό πλαίσιο πρέπει να μπορεί να παρέχει καθοδήγηση για τη διαμόρφωση των εκπαιδευτικών και ακαδημαϊκών στόχων (περιλαμβανομένων στόχων για την απόκτηση καθημερινών κοινωνικών δεξιοτήτων) που τίθενται για παιδιά με ΔΑΦ στα πλαίσια και του Ατομικού Προγράμματος Εκπαίδευσής επίσης και του Γενικού Αναλυτικού Προγράμματος (σε περίπτωση που φοιτούν σε συνηθισμένη τάξη).
5.4.3 Μεταρρύθμιση των ΕΕΕΑΕ ώστε να λειτουργούν άμεσα και αποκεντρωμένα με σκοπό την έγκαιρη και καλύτερη στόχευση των εκπαιδευτικών αναγκών κάθε παιδιού καθώς και ετοιμασίας ολοκληρωμένης έκθεσης με επίσης ανάγκες και επίσης στόχους που τίθενται.
5.4.4 Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών (ειδικών και γενικών) και σχολικών βοηθών/συνοδών στη ΔΑΦ και σε μεθόδους παρέμβασης και υποστήριξης.
5.4.5 Ολοκλήρωση επίσης νομοθεσίας για την ενιαία και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Τέλος