7. Πυλώνας: Εργασία
Εθνική Στρατηγική και Σχέδιο Δράσης για τον Αυτισμό 2024-2028
Κάθε μαθητής ή φοιτητής με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος έχει το δικαίωμα να προετοιμάζεται έγκαιρα από το εκπαιδευτικό και οικογενειακό περιβάλλον του για τη μετάβαση του από την εκπαίδευση στην απασχόληση και την ένταξη του στην αγορά εργασίας. Έχει το δικαίωμα για ανάπτυξη των επαγγελματικών γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων του, για ελεύθερη επιλογή της εργασίας στην οποία επιθυμεί να απασχοληθεί σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις του και για απόλαυση ενός εργασιακού περιβάλλοντος ανοικτού, συμπεριληπτικού και προσβάσιμου.
Τέλος