09 – Χρονοδιάγραμμα
Ο περί της Δημόσιας Διαβούλευσης Νόμος του 2024
(1) Η χρονική διάρκεια διεξαγωγής της δημόσιας διαβούλευσης διαρκεί τουλάχιστον τέσσερις
(4) εβδομάδες από την ημερομηνία δημοσίευσης της δημόσιας διαβούλευσης στην πλατφόρμα
για διαβουλεύσεις και την ενημέρωση των εμπλεκόμενων φορέων για διεξαγωγή στοχευμένης
διαβούλευσης:
Νοείται ότι, η διάρκεια ενδέχεται να παρατείνεται στις περιπτώσεις όπου απαιτείται, ενώ
αντίστοιχα μπορεί να επισπευθεί σε περίπτωση εξαιρετικά επείγουσας νέας πολιτικής.
(2) η αξιολόγηση της διαδικασίας διαβούλευσης, δημοσιεύεται από την αρμόδια αρχή στην
πλατφόρμα για διαβουλεύσεις, εντός δύο (2) εβδομάδων από την ολοκλήρωση της δημόσιας
διαβούλευσης.
Τέλος
Εισήγηση όπως στο σημείο (1) η χρονική διάρκεια της δημόσιας διαβούλευσης διαρκεί τουλάχιστον έξι (6) εβδομάδες αντί (4) εβδομάδες για να δοθεί αρκετός χρόνος για ενημέρωση και υποβολή εισηγήσεων απο άτομα και φορείς. – Ιφιγένεια Κάτσιη εκ μέρους του Οργανισμού Κοινωνικής Πολιτικής και Δράσης – Social Policy and Action Organization
Η ανακοίνωση μπορεί να είναι και στην πλατφόρμα αλλά και στην ιστοσελίδα της αρμόδιας αρχής. Ο χρόνος για να ανταποκριθεί η αρμόδια αρχή σε 2ο στάδιο είναι πολύ μικρός. αν θέλουμε η αρμόδια αρχή να επεξεργαστεί ουσιαστικά τα σχόλια και τις παρατηρήσεις, εισηγήσεις και να ενσωμάτωση αυτά στα υπό διαβούλευση κείμενα και ή να απαντήσει πως θα χρησιμοποιεί και ή αν δέχεται ή όχι τις εισηγήσεις, αυτό απαιτεί χρόνο.
Εισήγηση όπως υπάρχει μία γενική αναφορά σε χρονοδιάγραμμα π.χ από την ημέρα έναρξης του 1ου σταδίου (1ος διάλογος) μέχρι την ολοκλήρωση του εγγράφου και την αποστολή του στη βουλή ή όπου αυτό θα σταλεί να είναι 6 μήνες. το ελάχιστο διάστημα ναι να παραμείνει ως έχει τουλάχιστον 4 εβδομάδας.
Επιπρόσθετα, τι γίνεται με τα σχόλια από τη νομική υπηρεσία (ΝΥ)? σε ποιο σημείο θα στέλνεται το κείμενο στη νομική υπηρεσία? πριν τεθεί σε δημόσια διαβούλευση (ΔΔ)? μετά τη δημόσια διαβούλευση? πριν και μετά? αυτό πρέπει να καθοριστεί. αν το κείμενο δεν σταλεί ΠΡΙΝ τη ΔΔ στη ΝΥ, και οι πολίτες εισηγηθούν αλλαγές σε σημείο το οποίο για λόγο δεν μπορεί να ισχύσει? μιλήστε με άλλες υπηρεσίες για το πως το χειρίζονται (Γραφείο Επιτρόπου Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων, ακολουθούν ευρωπαϊκή οδηγία για ΔΔ).
ΤΕΛΟΣ, πως θα ενημερώνεται ο πολίτης για το αποτέλεσμα το τελικό κείμενο και που αυτό πηγαίνει? υπουργικό? βουλή? κάπου αλλού?
τα άρθρα 6, 8 και 9 να τα δούμε ως ένα και να υπάρχει μία συνέχεια.