To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Read more
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
O νέος περί Δήμων Νόμος επιβάλλει συγκεκριμένο τρόπο φορολόγησης των νοικοκυριών/ υποστατικών δίνοντας ένα ανώτατο όριο επιβολής φορολογίας και η πιθανή ετήσια αύξηση να είναι μέχρι 14%. Δεν είναι θεμιτό να εφαρμόζεται στο τέλος υγειονομικής ταφής ετήσια αύξηση επιβολής φορολογίας πέραν του 14% ανά τόνο και να υπάρχει δυνατότητα μέχρι τελικής αύξησης 100% ανά τόνο. Aναφέρει €5 αύξηση ανά έτος, που είναι περίπου 14% του €35.
Διαφωνούμε με την επιβολή οποιουδήποτε τέλους προτού υλοποιηθούν οι αναγκαίοι σχεδιασμοί σε υποδομές, ώστε να επιτρέπουν στις αρχές τοπικής αυτοδιοίκησης την αναγκαία εκτροπή και επεξεργασία των διαφόρων αποβλήτων. Η ημερομηνία έναρξης ισχύος των κανονισμών πρέπει να αλλάξει.
Εφόσον δεν υπάρχει οποιαδήποτε Κρατική Μονάδα/ υποδομή για παραλαβή/ επεξεργασία/ διαχείριση των αποβλήτων του οργανικού κλάσματος, δεν είναι θεμιτό να μετακυλίζεται το πλήρες κόστος ταφής προς τις ΑΤΑ και κατ’ επέκταση προς τους δημότες χωρίς να υπάρχουν εναλλακτικές επιλογές και η μόνη επιλογή για τη διαχείριση του οργανικού κλάσματος στην παρούσα φάση αλλά και στο άμεσο μέλλον να είναι ο ιδιωτικός τομέας. Επιπλέον δεν υπάρχει επαρκής ανταγωνισμός στην αγορά για την παραλαβή των οργανικών αποβλήτων και οι ΑΤΑ βρίσκονται αντιμέτωπες με ασύμφορες χρεώσεις λόγω έλλειψης επαρκών εναλλακτικών λύσεων. Θα πρέπει να συμπεριληφθεί υποσημείωση στο άρθρο αυτό ότι, “…νοείται ότι η εφαρμογή της επιβολής του φόρου υγειονομικής ταφής θα αρχίσει όταν θα υπάρχει διαθέσιμη Κρατική Μονάδα/υποδομή για παραλαβή/ επεξεργασία/ διαχείριση των αποβλήτων του οργανικού κλάσματος”.