09 – Σύσταση Επιτροπής Διαχείρισης του Ταμείου.

Ο περί της Λειτουργίας Ταμείου Διαχείρισης Αποβλήτων Νόμος του 2025

(1) Για τη διαχείριση του Ταμείου συστήνεται Επιτροπή η οποία απαρτίζεται από-

(α) τον Γενικό Διευθυντή Γενικής Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του Υπουργείου Γεωργίας, Αγροτικής
Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος ή εκπρόσωπό του ως Πρόεδρο∙

(β) τον Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου Οικονομικών ή εκπρόσωπό του, ως Αντιπρόεδρο∙

(γ) τον Γενικό Διευθυντή ή Οικονομικό Διευθυντή του Γραφείου∙

(δ) τον Γενικό Λογιστή ή εκπρόσωπό του∙

(ε) τον Διευθυντή του Τμήματος Περιβάλλοντος.

(2) Η Επιτροπή δύναται να προσκαλέσει σε οποιαδήποτε συνεδρία της εκπρόσωπο κρατικής
υπηρεσίας ή νομικού προσώπου δημόσιου ή ιδιωτικού δικαίου, καθώς και οποιοδήποτε άλλο
πρόσωπο, σε περίπτωση που κρίνει ότι οι απόψεις ή οι εξειδικευμένες γνώσεις του σε συγκεκριμένο θέμα δυνατόν να κριθούν χρήσιμες ή αναγκαίες για το έργο της.

Νοείται ότι, το πιο πάνω πρόσωπο αποχωρεί πριν από τη συζήτηση της Επιτροπής για λήψη
απόφασης.

Τέλος


Ένα Σχόλιο

  1. Η συμμετοχή των βασικών πρωταγωνιστών και ειδικότερα της ΟΕΒ ως εκπροσώπου της επιχειρηματικής κοινότητας, στην Επιτροπή Διαχείρισης του Ταμείου κρίνεται αναγκαία προκειμένου να διασφαλιστεί:
    o η ορθολογική χρήση των εσόδων που προκύπτουν από την εφαρμογή του φόρου υγειονομικής ταφής αποβλήτων (Landfill tax).
    o η υιοθέτηση αποτελεσματικών αντισταθμιστικών μέτρων και επενδύσεων σε εγκαταστάσεις, εξοπλισμό και υπηρεσίες για τη διαχείριση δημοτικών στερεών αποβλήτων στο πλαίσιο της εφαρμογής του «Πληρώνω Όσο Πετώ».

Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο