Διαβουλεύσεις

  • Οδηγία (ΕΕ) 2022/2557 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την ανθεκτικότητα των κρίσιμων οντοτήτων και την κατάργηση της οδηγίας 2008/114ΕΚ του Συμβουλίου.

    Η σχετική οδηγία αφορά την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των κρίσιμων οντοτήτων στην εσωτερική αγορά με τον καθορισμό εναρμονισμένων ελάχιστων κανόνων όσο και την παροχή συνδρομής σε αυτές μέσω συνεκτικών και ειδικών μέτρων στήριξης και εποπτείας. Η εν λόγω οδηγία καταργεί την οδηγία 2008/114/ΕΚ του Συμβουλίου ένεκα του ότι η συγκεκριμένη οδηγία αφορούσε μόνο τους τομείς της ενέργειας και των μεταφορών των οποίων η διακοπή λειτουργίας ή η καταστροφή θα είχε σημαντικό διασυνοριακό αντίκτυπο σε τουλάχιστον δύο κράτη μέλη. Μετά από αξιολόγηση που διενεργήθηκε το 2019 κατέδειξε ότι λόγω του ολοένα και πιο διασυνδεδεμένου και διασυνοριακού χαρακτήρα των λειτουργιών που χρησιμοποιούν υποδομές ζωτικής σημασίας , τα μέτρα προστασίας που αφορούν μόνο επιμέρους περιουσιακά στοιχεία δεν επαρκούν για την πρόληψη όλων των πιθανών διαταραχών. Ως εκ τούτου λαμβάνοντας υπόψη ότι ο ρόλος και τα καθήκοντα των κρίσιμων οντοτήτων ως παρόχων υπηρεσιών που είναι απαραίτητες για την λειτουργία της εσωτερικής αγοράς καθορίζονται καλύτερα και με συνέπεια μέσω της θέσπισης ενωσιακών κανόνων για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των κρίσιμων οντοτήτων. Με την ψήφιση της συγκεκριμένης νομοθεσίας οι κρίσιμες οντότητες θα πρέπει να είναι σε θέση να ενισχύσουν την ικανότητά τους να προλαμβάνουν, να προστατεύουν, να αντιδρούν, να αντιστέκονται, να μετριάζουν, να απορροφούν, να προσαρμόζονται…

    • Ολοκληρωμένη
    • 04 Οκτ 2023 @ 0:00
    • 25 Οκτ 2023 @ 0:00
  • ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ 2023

    Το Τμήμα Περιβάλλοντος του Υπουργείου Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος και η Γενική Διεύθυνση Ανάπτυξης του Υπουργείου Οικονομικών, ως Γραμματεία του Συστήματος Διακυβέρνησης για την Πράσινη Συμφωνία, ανακοινώνει την έναρξη της δημόσιας διαβούλευσης για την αναθεώρηση του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα 2021-2030. Τα Εθνικά Σχέδια για την Ενέργεια και το Κλίμα αποτελούν τον σχεδιασμό των Κρατών Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για επίτευξη των ενεργειακών και κλιματικών στόχων που έχουν τεθεί για το 2030. Τα αρχικά Εθνικά Σχέδια έχουν υποβληθεί από τα Κράτη Μέλη το 2020, και προβλέπεται από το σχετικό θεσμικό πλαίσιο αναθεώρησή τους έως το 2024, με την υποχρέωση να υποβληθεί προσχέδιο τον Ιούνιο 2023. Οι πολύ σημαντικές αλλαγές που έχουν συντελεστεί τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε εθνικό επίπεδο την τελευταία περίοδο από το 2020, καθιστούν επιτακτική την ανάγκη αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου της χώρας μας. Συγκεκριμένα, και μεταξύ άλλων, έχουν αυξηθεί οι στόχοι για μείωση των εκπομπών από -24% σε -32% μέχρι το 2030. Σχόλια/εισηγήσεις ή/και παρατηρήσεις μπορούν να υποβάλλονται στο Τμήμα Περιβάλλοντος με τους ακόλουθους τρόπους: Ταχυδρομικώς στον Διευθυντή του Τμήματος Περιβάλλοντος, Τμήμα Περιβάλλοντος, 1498 Λευκωσία Ηλεκτρονικά στην διεύθυνση dpsyllides@environment.moa.gov.cy Με τηλεομοιότυπο στον αριθμό 22774945 ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας η–Διαβούλευση. Για οποιεσδήποτε…

    • Ολοκληρωμένη
    • 28 Ιούλ 2023 @ 0:00
    • 01 Ιούλ 2024 @ 0:00
  • Τροποποίηση των περί Ραδιοεπικοινωνιών (Τελών) Κανονισμοί 2004 μέχρι 2022

    Δημόσια Διαβούλευση για την Τροποποίηση των περί Ραδιοεπικοινωνιών (Τελών) Κανονισμών 2004 μέχρι 2022

    • Υπό επεξεργασία
    • 23 Ιούν 2023 @ 12:00
    • 21 Ιούλ 2023 @ 0:00
  • Ο ΠΕΡΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ 2023

    Για σκοπούς καλύτερης εφαρμογής με την πράξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τίτλο – : “ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) 2023/1804 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 13ης Σεπτεμβρίου 2023 για την ανάπτυξη υποδομών εναλλακτικών καυσίμων και για την κατάργηση της οδηγίας 2014/94/ΕΕ”. Σκοπός του παρόντος Νόμου είναι η διαμόρφωση ρυθμιστικού πλαισίου για την οργάνωση της αγοράς δημοσίως προσβάσιμων σημείων επαναφόρτισης και για την προώθηση της χρήσης οχημάτων χαμηλών και μηδενικών εκπομπών προκειμένου να περιοριστούν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις και η κατανάλωση ενέργειας κατά την τελική χρήση στον τομέα των μεταφορών. Νοείται ότι ισχύουν οι πρόνοιες των άρθρων 2, 5, 20 και 21 του ευρωπαϊκού κανονισμού που αφορούν τα ΣΕ.

    • Ολοκληρωμένη
    • 04 Απρ 2023 @ 0:00
    • 28 Απρ 2023 @ 0:00
Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο