08 – Κατάργηση του Άρθρου 15 (4) του βασικού νόμου

O περί Εμπορίας Κυπριακών Πατατών (Τροποποιητικός) Νόμος του 2025
  1. Το Άρθρο 15(4) του βασικού Νόμου καταργείται.

Τέλος

Περιεχόμενα

01 - Συνοπτικός τίτλος
02 - Τροποποίηση του Άρθρου 2 του βασικού νόμου
03 - Τροποποίηση του Άρθρου 5 του βασικού νόμου.
04 - Κατάργηση του Άρθρου 5 (3) του βασικού νόμου.
05 - Κατάργηση του Άρθρου 14 του βασικού νόμου
06 - Τροποποίηση του Άρθρου 15 (1) του βασικού νόμου.
07 - Τροποποίηση του Άρθρου 15 (2) του βασικού νόμου
08 - Κατάργηση του Άρθρου 15 (4) του βασικού νόμου
09 - Τροποποίηση του Άρθρου 15 (5) του βασικού νόμου
10 - Τροποποίηση του Άρθρου 16 (1) του βασικού νόμου
11 - Τροποποίηση του Άρθρου 16 (2) του βασικού νόμου
12 - Τροποποίηση του Άρθρου 17 του βασικού νόμου
13 - Τροποποίηση του Άρθρου 18 του βασικού νόμου
14 - Τροποποίηση του Άρθρου 23 του βασικού νόμου
15 - Κατάργηση του Άρθρου 24 του βασικού νόμου
16 - Τροποποίηση του Άρθρου 25 του βασικού νόμου
17 - Τροποποίηση του Άρθρου 26 του βασικού νόμου
18 - Τροποποίηση του Άρθρου 27 του βασικού νόμου
19 - Τροποποίηση του Άρθρου 28 του βασικού νόμου
20 - Κατάργηση του Άρθρου 33 του βασικού νόμου.
21 - Τροποποίηση του Άρθρου 34 (2) του βασικού νόμου
22 - Κατάργηση του Άρθρου 37 του βασικού νόμου
23 - Κατάργηση του Άρθρου 38 του βασικού νόμου
24 - Τροποποίηση του Άρθρου 39 του βασικού νόμου
25 - Τροποποίηση του Άρθρου 40 του βασικού νόμου
26 - Κατάργηση του Άρθρου 41 (5) του βασικού νόμου
27 - Τροποποίηση του Άρθρου 43 του βασικού νόμου
28 - Κατάργηση του Άρθρου 44 του βασικού νόμου
29 - Κατάργηση του Άρθρου 45 του βασικού νόμου
30 - Κατάργηση του Άρθρου 46 του βασικού νόμου
31 - Κατάργηση του Άρθρου 48Α του βασικού νόμου
32 - Κατάργηση του Άρθρου 49 του βασικού νόμου
33 - Κατάργηση του Άρθρου 50 του βασικού νόμου
34 - Κατάργηση του Άρθρου 51 του βασικού νόμου
35 - Κατάργηση του Άρθρου 51Α του βασικού νόμου
36 - Κατάργηση του Άρθρου 53 του βασικού νόμου
37 - Τροποποίηση του Άρθρου 54 του βασικού νόμου
38 - Τροποποίηση του Άρθρου 55 του βασικού νόμου
39 - Κατάργηση του Άρθρου 56 του βασικού νόμου
40 - Τροποποίηση του Άρθρου 57Α (2) του βασικού νόμου
41 - Κατάργηση του Άρθρου 58 του βασικού νόμου
42 - Έναρξη της ισχύος του παρόντος Νόμου

Ένα Σχόλιο

  1. ΤΟ ΠΑΓΩΜΑ υπαλλήλων σε δημόσιους οργανισμούς:Παραβιάζει τη θεμελιώδη ευρωπαϊκή και εθνική εργατική νομοθεσία,Συνιστά καταχρηστική άσκηση διοικητικής εξουσίας,Θέτει σε κίνδυνο τη νομιμότητα του οργανισμού και την ακεραιότητα της δημόσιας διοίκησης,Μπορεί να οδηγήσει σε διεθνείς κυρώσεις ή σε ακυρώσεις αποφάσεων και επιδοτήσεων (π.χ. σε συγχρηματοδοτούμενα έργα),Προκαλεί θεσμική ανασφάλεια και υπονομεύει το ηθικό και την απόδοση του ανθρώπινου δυναμικού.

    1. Παραβίαση της Αρχής της Νομιμότητας και της Προστασίας της Απασχόλησης
    Η Ευρωπαϊκή Ένωση κατοχυρώνει μέσω του Άρθρου 30 του Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ε.Ε. την προστασία έναντι αυθαίρετης απόλυσης ή απομάκρυνσης από εργασία. Οποιαδήποτε ενέργεια παύσης, αναστολής καθηκόντων ή αποκλεισμού υπαλλήλων από την εργασία τους χωρίς προηγούμενη νόμιμη διαδικασία, αιτιολογία και δυνατότητα υπεράσπισης, θεωρείται παράνομη και καταχρηστική.Charter of Fundamental Rights of the EU – Article 30

    2. Αντίθεση στον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 περί Προστασίας Προσωπικών και Εργασιακών Δεδομένων
    Το λεγόμενο “πάγωμα” ή περιθωριοποίηση υπαλλήλων μέσω αφαίρεσης καθηκόντων ή μη πρόσβασης σε πληροφορίες και συστήματα συνιστά συστηματική μορφή ηθικής παρενόχλησης (mobbing), η οποία παραβιάζει την αξιοπρέπεια του εργαζομένου και την προστασία των προσωπικών του δεδομένων ως προς την εργασιακή του εικόνα και αξιολόγηση. Αυτό παραβιάζει τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR).General Data Protection Regulation – GDPR 2016/679

    3. Παραβίαση της Αρχής της Ίσης Μεταχείρισης και της Προστασίας από Διακρίσεις
    Η Οδηγία 2000/78/ΕΚ για την ίση μεταχείριση στην απασχόληση και εργασία απαγορεύει ρητά κάθε μορφή δυσμενούς διάκρισης βάσει ηλικίας, φύλου, πολιτικής πεποίθησης ή άλλων κριτηρίων. Το «πάγωμα» προσωπικού χωρίς αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια, ιδιαίτερα όταν επηρεάζει επιλεκτικά συγκεκριμένες ομάδες ή άτομα, εμπίπτει στις έμμεσες διακρίσεις (indirect discrimination), που απαγορεύονται ρητά από το ευρωπαϊκό δίκαιο.ouncil Directive 2000/78/EC

    4. Συνταγματικές Παραβιάσεις και Νομολογία του Δικαστηρίου της ΕΕ
    Η παγίωση προσωπικού σε μη ενεργούς ρόλους χωρίς αξιολόγηση ή δυνατότητα υπεράσπισης παραβιάζει επίσης το δικαίωμα σε ακρόαση και ένδικη προστασία (άρθρο 47 του Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της ΕΕ), όπως έχει ερμηνευτεί από το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ) σε υποθέσεις που αφορούν δημόσιους υπαλλήλους. Πράξεις που προσβάλλουν την αρχή της αναλογικότητας ή δεν τεκμηριώνονται με διοικητικά στοιχεία θεωρούνται άκυρες.Article 47 – Right to an effective remedy and fair trial

    5. Κίνδυνοι για Κακοδιοίκηση, Διοικητική Ακύρωση και Επαναφορά με Αποζημιώσεις
    Οποιοδήποτε “πάγωμα” προσωπικού χωρίς νόμιμη απόφαση, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη υπηρεσιακών συμβουλίων, ή χωρίς πλήρη υπηρεσιακό φάκελο, μπορεί να οδηγήσει σε:
    Πειθαρχική ή ποινική ευθύνη των διοικούντων,
    Επανένταξη των υπαλλήλων με απόφαση δικαστηρίων,
    Καταβολή αποζημιώσεων από το Δημόσιο για ηθική βλάβη και διαφυγόντα εισοδήματα (δικαστική νομολογία σε Ελλάδα, Ιταλία, Γαλλία, κ.ά.).

Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο