04 – Τροποποίηση του άρθρου 6 του βασικού νόμου
3. Το άρθρο 6 του βασικού νόμου τροποποιείται ως ακολούθως:
(α) με την αντικατάσταση στο εδάφιο (2) της παραγράφου (β) από το ακόλουθο νέο κείμενο:
«(β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα, τα οφέλη, οι κίνδυνοι, η εκτέλεση, η σύνθεση, τα περιβαλλοντικά ή κοινωνικά χαρακτηριστικά, τα συνοδευτικά εξαρτήματα, πτυχές κυκλικότητας, όπως η ανθεκτικότητα, η δυνατότητα επισκευής ή η ανακυκλωσιμότητα, η μετά την πώληση υποστήριξη προς τον καταναλωτή και η αντιμετώπιση των παραπόνων, η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η παράδοση, η καταλληλότητα, η χρήση, η ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση ή τα αναμενόμενα από τη χρήση του προϊόντος αποτελέσματα, ή τα αποτελέσματα και τα ουσιώδη χαρακτηριστικά των δοκιμών ή ελέγχων του προϊόντος.»·
(β) με την προσθήκη, αμέσως μετά την παράγραφο (γ) του εδαφίου (3) αυτού, των ακόλουθων νέων παραγράφων:
«(δ) διατύπωση περιβαλλοντικού ισχυρισμού σχετικά με τις μελλοντικές περιβαλλοντικές επιδόσεις χωρίς σαφείς, αντικειμενικές, διαθέσιμες στο κοινό και επαληθεύσιμες δεσμεύσεις που καθορίζονται σε λεπτομερές και ρεαλιστικό σχέδιο εφαρμογής, το οποίο περιλαμβάνει μετρήσιμους και χρονικά προσδιορισμένους στόχους και άλλα σχετικά στοιχεία που είναι αναγκαία για την υποστήριξη της εφαρμογής του, όπως η κατανομή των πόρων, και το οποίο επαληθεύεται τακτικά από ανεξάρτητο τρίτο εμπειρογνώμονα, τα πορίσματα του οποίου τίθενται στη διάθεση των καταναλωτών·»
«(ε) διαφήμιση οφελών στους καταναλωτές, τα οποία δεν είναι συναφή και δεν προκύπτουν από χαρακτηριστικό του προϊόντος ή της επιχείρησης.».
Τέλος