29 – Υποβολή και διερεύνηση καταγγελιών.
28.-(1) Οι καταναλωτές και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν στην αρμόδια αρχή καταγγελίες σχετικά με την ασφάλεια κάποιου προϊόντος, τις δραστηριότητες ελέγχου και εποπτείας που σχετίζονται με συγκεκριμένα προϊόντα, καθώς και τις περιπτώσεις στις οποίες τα διορθωτικά μέτρα που προσφέρονται στους καταναλωτές στην περίπτωση ανακλήσεων προϊόντων δεν είναι ικανοποιητικά.
(2) Η αρμόδια αρχή προβαίνει σε περαιτέρω αξιολόγηση της αναγκαιότητας διερεύνησης των καταγγελιών που προβλέπονται στο εδάφιο (1), λαμβάνοντας υπόψη ιδίως-
(α) το δημόσιο συμφέρον·
(β) τις επιπτώσεις ή πιθανές επιπτώσεις στο καταναλωτικό κοινό·
(γ) τις επιπτώσεις ή πιθανές επιπτώσεις σε ευαίσθητες ομάδες του πληθυσμού·
(δ) την προστασία των καταναλωτών· και
(ε) το αποτέλεσμα που προσδοκάται από την παρέμβασή της σε συγκεκριμένη υπόθεση:
Νοείται ότι, η αρμόδια αρχή, αν κρίνει μη αναγκαία τη διερεύνηση καταγγελίας βάσει των ανωτέρω, ενημερώνει σχετικά τον καταγγέλλοντα.
(3) Η αρμόδια αρχή διασφαλίζει ότι οι καταγγελίες που προβλέπονται στο εδάφιο (1) εξετάζονται δεόντως και παρέχει στον καταγγέλλοντα πληροφορίες σχετικά με τη διερεύνηση της καταγγελίας, σύμφωνα με την προβλεπόμενη, στην εθνική νομοθεσία, διαδικασία.
Τέλος