Post,Author,Content "02 - Ερμηνεία",SEDP,"Ο Κανονισμός δεν ορίζει τί είναι ""ανακαίνιση"" και απουσία ορισμού ίσως να αποτελέσει παρερμηνεία στο πεδίο εφαρμογής των επί μέρους προνοιών του Κανονισμού." "07 - Υποδομές βιώσιμης κινητικότητας",CYPEEA,"7(1)(ii) εγκατάσταση προκαλωδίωσης για τουλάχιστον το 50% των θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων και καλωδίωσης, δηλαδή αγωγών διέλευσης ηλεκτρικών καλωδίων, για τις υπόλοιπες θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων, ώστε να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση, σε μεταγενέστερο στάδιο, σημείων επαναφόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, ηλεκτρικά υποβοηθούμενων δίκυκλων και άλλων τύπων οχημάτων της κατηγορίας L : _Η ερμηνεία της υποπαράγραφου χρίζει διευκρίνησης μιας και είναι αδιευκρίνιστο το ποσοστό καλωδίωσης των χώρων στάθμευσης .Στην πρόταση συνυπάρχουν οι ορισμοί προκαλωδίωσης και καλωδίωσης που και στις δύο αυτές περιπτώσεις εξυπακούεται συρμάτωση για τους χώρους στάθμευσης .Ενδεχομένως πρόθεση είναι να υπάρχουν ΠΡΟΝΟΙΕΣ για το 50% των θέσεων στάθμευσης και καλωδίωση για το υπόλοιπο 50% των χώρων στάθμευσης . 7(iii) Κατά παρέκκλιση της πρώτης παραγράφου για νέα κτίρια γραφείων και για κτίρια γραφείων που υφίστανται ανακαίνιση μεγάλης κλίμακας, με περισσότερες από πέντε (5) θέσεις στάθμευσης, πρέπει να γίνεται εγκατάσταση τουλάχιστον ενός (1) σημείου επαναφόρτισης ανά δύο (2) θέσεις στάθμευσης: Να διευκρινιστεί με περισσότερες λεπτομέρειες το πιο πάνω . 7(2)(i) εγκατάσταση προκαλωδίωσης για τουλάχιστον το 50% των θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων και καλωδίωσης, δηλαδή αγωγών διέλευσης ηλεκτρικών καλωδίων, για τις υπόλοιπες θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων, προκειμένου να καταστεί δυνατή, σε μεταγενέστερο στάδιο, η εγκατάσταση σημείων επαναφόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα, ηλεκτρικά υποβοηθούμενα δίκυκλα και άλλους τύπους οχημάτων της κατηγορίας L: _Η ερμηνεία της υποπαράγραφου χρίζει διευκρίνησης μιας και είναι αδιευκρίνιστο το ποσοστό καλωδίωσης των χώρων στάθμευσης .Στην πρόταση συνυπάρχουν οι ορισμοί προκαλωδίωσης και καλωδίωσης που και στις δύο αυτές περιπτώσεις εξυπακούεται συρμάτωση για τους χώρους στάθμευσης .Ενδεχομένως πρόθεση είναι να υπάρχουν ΠΡΟΝΟΙΕΣ για το 50% των θέσεων στάθμευσης και καλωδίωση για το υπόλοιπο 50% των χώρων στάθμευσης . Πέραν των πιο πάνω η υποχρεωτική καλωδίωση για μελλοντικά σημεία επαναφόρτισης θεωρούμε ότι θα πρέπει να επανεξεταστεί .Οι οποιεσδήποτε καλωδιώσεις δεν θα πρέπει να γίνονται αυθαίρετα αλλά θα πρέπει να διαστασιολογούνται βάση του φορτίου που θα εξυπηρετήσουν και βάση των προστατευτικών διατάξεων των εκάστοτε κυκλωμάτων οι οποίες επίσης θα πρέπει να λάβουν υπόψη το φορτίο που εξυπηρετούν .Σε μια πολυκατοικία π.χ που είναι στο στάδιο μελέτης και δεν υπάρχουν ακόμα αγοραστές για τα διαμερίσματα πως είναι δυνατόν να διαστασιολογηθουν τα ηλεκτρικά κυκλώματα των σημείων επαναφόρτισης και επίσης με ποια κριτήρια θα επιλέξει κάποιος ποια σημεία στάθμευσης θα καλωδιωθούν και ποια όχι?"