Post,Author,Content "04 - Ορισμός, εξουσίες της αρμόδιας αρχής","Fachouridis Theodoros","Για το σημείο λγ) και έχοντας υπόψη τον κανονισμό (ΕΕ) 2018/848, και το σχετικό πεδίο 1.9.6.5 γ (τα μελισσοκομεία είναι εγκατεστημένα κατά τέτοιο τρόπο ώστε,σε ακτίνα 3 χιλιομέτρων από τη θέση του μελισσοκομείου, οι πηγές νέκταρος και γύρης να αποτελούνται κυρίως από βιολογι­κές καλλιέργειες ή αυτοφυή βλάστηση ή καλλιέργειες στις οποίες εφαρμόζονται μέθοδοι παραγωγής περιορισμένων περιβαλλοντικών επιπτώσεων, ισοδύναμες με αυτές που περιγράφονται στα άρθρα 28 και 30 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 1305/2013 (Σημείωση: Ενισχύσεις για τη γεωργία, το περιβάλλον και το κλίμα και Ενισχύσεις στο πλαίσιο του Natura 2000 και της οδηγίας πλαισίου για τα ύδατα, αντίστοιχα) οι οποίες δεν μπορούν να επηρεάσουν τον χαρακτηρισμό της μελισσοκομι­κής παραγωγής ως βιολογικής. Η εν λόγω απαίτηση δεν ισχύει για περιοχές όπου δεν υπάρχει ανθοφορία ή όταν οι πληθυσμοί των μελισσών βρίσκονται σε διαχείμαση) Η αρμοδια αρχή πρέπει να αναλάβει και όχι να δύναται να αναλάβει να φτιάξει χάρτη όπου να καταδεικνύονται περιοχές που συμφωνούν με τις πρόνοιες του εν λόγω άρθρου. Δεν μπορούν οι ιδιωτικοί φορείς να κάνουν την ανάλυση αυτή της καταλληλότητας για λογαριασμό της αρμόδιας αρχής των βιολογικών στην Κύπρο. Παρότι υπάρχουν χάρτες για την εφαρμογή του Natura 2000, δεν υπάρχει η δυνατότητα για δημιουργία βάσης δεδομένων ώστε να ελεγχθεί η τήρηση της πρόνοιας του άρθρου και ειδικά του όρου ""κυρίως από"" που μεταφράζεται σε τουλάχιστον 51% της έκτασης αθροιστικά για βιολογικές εκμεταλεύσεις και καλλιέργειες ήπιων περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Αυτό είναι έργο κρατικών φορέων που πρώτων η διάχυση των πληροφοριών είναι δυνατή και δεύτερον δεν σκοντάφτει και σε θέματα ασφάλειας προσωπικών δεδομένων." "08 - Διαδικασία αλλαγής φορέα ελέγχου από επιχειρήσεις ενταγμένες στο σύστημα πιστοποίησης","Fachouridis Theodoros","1. Χρίζει επεξήγησης το τί περιλαμβάνει ο φάκελος που μεταβιβάζεται από έναν φορέα σε έναν άλλον. Τί θεωρείται πλήρης φάκελος και απαραίτητα το χρονικό βάθος του φακέλου και των πληροφοριών που προωθείται από τον παλιό στον νέο φορέα. 2. Στο σημείο 4 το ""εν πάση περιπτώσει"" και το σε ""κάθε περίπτωση"" δεν συμφωνούν με την περίπτωση ύπαρξης των εκκρεμοτήτων του σημείου 2 και τη διευθέτησή τους. Δηλάδη αν δεν έχει ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των εκκρεμοτήτων της επιχείρησης και περάσουν είκοσι εργάσιμες ημέρες τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση; έχουν όλοι οι φορείς χρονική διάρκεια δέσμευσης αξιολόγησης ευρυμάτων το ίδιο χρονικό διάστημα; 3. Το χρονικό περιθώριο των πέντε ημερών στο σημείο 8 για την υπογραφή σύμβασης με τον νέο φορέα είναι μικρό. 4. Στην περίπτωση που μεταβιβάζεται επιχείρηση με εν ισχύ πιστοποιητικό κατά τη διάρκεια της μεταβίβασης τί γίνεται; Το εν ισχύ πιστοποιητικό λήγει βάση παλιότερης αλληλογραφίας με την αρμόδια αρχή της Κύπρου μόλις λήξη η σύμβαση με τον προηγούμενο φορέα. Τί γίνεται αν δεν είναι εφικτή η γρήγορη εκ νέου επιθεώρηση της επιχείρησης από τον νέο φορέα, όπως περιγράφει το σημείο 10, εντός τριάντα ημερολογιακών ημερών, ώστε να εκδοθεί νέο πιστοποιητικό που να καλύπτει την επιχείρηση στις δραστηριότητές της (πχ λόγο εποχικότητας καλλιεργειών;)" "11 - Διαδικασία υποβολής αίτησης αδείας λειτουργίας φορέα ελέγχου","Fachouridis Theodoros","Το σημείο δ) του παρόντος άρθρου χρίζει διόρθωσης. Αιτία: Η Πολυμερής Συμφωνία της EA (EA MLA) είναι μια υπογεγραμμένη συμφωνία μεταξύ των Μελών της EA, με την οποία οι υπογράφοντες αναγνωρίζουν και αποδέχονται την ισοδυναμία των συστημάτων διαπίστευσης που λειτουργούν από τα υπογράφοντα μέλη, καθώς και την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων αξιολόγησης της συμμόρφωσης που παρέχονται από τους Φορείς Αξιολόγησης της Συμμόρφωσης (CABs) που έχουν διαπιστευτεί από τα υπογράφοντα μέλη. Καθιστά αποτελεσματικό τον στόχο «Διαπιστευμένη μία φορά, αποδεκτή παντού». Η αποδοχή στην αγορά της EA MLA και, κατ' επέκταση, των αποτελεσμάτων αξιολόγησης της συμμόρφωσης που παρέχονται από τους CABs που έχουν διαπιστευτεί από τους υπογράφοντες της EA MLA είναι μείζονος σημασίας για την εσωτερική αγορά στην Ευρώπη, διευκολύνοντας το διασυνοριακό εμπόριο, καθώς και αποδεικνύοντας τη συμμόρφωση με την ευρωπαϊκή νομοθεσία για προϊόντα και υπηρεσίες που συμβάλλουν στην προστασία της υγείας, της ασφάλειας και του περιβάλλοντος. Η EA MLA υπογράφεται μεταξύ των Μελών της EA. Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 765/2008 Οι εθνικές αρχές αναγνωρίζουν την ισοδυναμία των υπηρεσιών που παρέχονται από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης (NAB) οι οποίοι έχουν υποβληθεί με επιτυχία σε αξιολόγηση από ομοτίμους της EA (υπογράφοντες της EA MLA) και, ως εκ τούτου, αποδέχονται τα πιστοποιητικά διαπίστευσης αυτών των φορέων και τις βεβαιώσεις που εκδίδονται από τους Φορείς Αξιολόγησης Συμμόρφωσης που έχουν διαπιστευτεί από αυτούς. Για το Product Certification (κατά EN ISO/IEC 17065) οι ακόλουθοι εθνικοί φορείς της Ε.Ε. αναγνωρίζουν την ισοδυναμία της διαπίστευσης τους: AUSTRIA - AA, BELGIUM - BELAC, BULGARIA - BAS, CROATIA - HAA, CYPRUS - CYS-CYSAB, CZECH REPUBLIC - CAI, DENMARK - DANAK, ESTONIA - EAK, FINLAND - FINAS, FRANCE - COFRAC, GERMANY - DAkkS, GREECE - ESYD, HUNGARY - NAH, IRELAND - INAB, ITALY - ACCREDIA, LATVIA - LATAK, LITHUANIA - LA, LUXEMBOURG - OLAS, POLAND - PCA, PORTUGAL - IPAC, ROMANIA - RENAR, SLOVAKIA - SNAS, SLOVENIA - SA, SPAIN - ENAC, SWEDEN - SWEDAC, THE NETHERLANDS - RVA." "16 - Ορισμός και εξουσίες των επιθεωρητών αρμόδιας αρχής","Κτηνιατρικές Υπηρεσίες","Οι Κτηνιατρικές Υπηρεσίες διαφωνούν με την δυνατότητα ορισμού Κτηνιατρικών Λειτουργών απο τον Διευθυντή της αρμόδιας αρχής, ως επιθεωρητές αρμόδιας αρχής για τους σκοπούς του παρόντος Νόμου:"