Post,Author,Content "02 - Ερμηνεία",ΕΙ,"- «Φοιτητής» σημαίνει κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο φοίτα σε πρόγραμμα σπουδών του ΔΚΚ, μέσω του οποίου λαμβάνει πιστοποιημένο πτυχίο ή δίπλωμα σπουδών. Η φράση ""πιστοποιημένο πτυχίο ή δίπλωμα σπουδών"" να αντικατασταθεί με την ακόλουθη: ""τίτλο σπουδών""." "02 - Ερμηνεία",ΕΙ,"""Τριτοβάθμια Εκπαίδευση"" Ο όρος δεν χρησιμοποιείται πλέον. Χρησιμοποιείται όρος «Ανώτερης Εκπαίδευσης». Υπάρχουν και άλλες αναφορές σε ""τριτοβάθμια εκπαίδευση"" στο Νομοσχέδιο που είναι καλό να διορθωθούν." "02 - Ερμηνεία",ΕΙ,"«Διαϊδρυματικό πρόγραμμα σπουδών» ή «Διαϊδρυματικό πρόγραμμα εκπαίδευσης και κατάρτισης»: Ο περί της Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης και της Ίδρυσης και Λειτουργίας Φορέα για Συναφή Θέματα Νόμος έχει συγκεκριμένες πρόνοιες για τη δια-ιδρυματική συνεργασία (Άρθρο 23) από τις οποιές εξάγεται και τι είναι ένα δια-ιδρυματικό πρόγραμμα σπουδών. Συγκεκριμένα αναφέρεται στο εδάφιο (2) του προαναφερόμενου Νόμου ""Επιτρέπεται η δια-ιδρυματική συνεργασία ιδρυμάτων ανώτερης εκπαίδευσης, τα οποία ιδρύονται και λειτουργούν στη Δημοκρατία με βάση τις διατάξεις του εκάστοτε σε ισχύ περί Σχολών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νόμων του 1996 έως 2013."" Ως εκ τούτου, βάσει του Νόμου του Φορέα η δια-ιδρυματική συνεργασία αφορά σε συνεργασία ιδρυμάτων εντός της δημοκρατίας. Εδώ το Νομοσχέδιο αναφέρεται σε συνεργασία με ιδρύματα της ΕΕ και εκτός. Η συμπερίληψη του ορισμού ως έχει δύναται να δημιουργήσει σύγχυση." "02 - Ερμηνεία",ΕΙ,"Πριν από την ερμηνεία είναι δέον να μπει προοίμιο στο οποίο θα περιλαμβάνεται ο σκοπός του παρόντος Νόμου." "03 - Νομικό Καθεστώς και Θεσμοθέτηση της Λειτουργίας του ΔΚΚ",ΕΙ,"Σε σχέση με τη φράση ""...για προγράμματα σπουδών παροχής πτυχίου, διπλώματος ή πιστοποιητικού εκπαίδευσης..."" θα πρέπει να γίνει διόρθωση γιατί το ΔΚΚ δεν προσφέρει πτυχία. Μπορεί να αντικατασταθεί με «για προγράμματα σπουδών που οδηγούν στην απονομή Διπλώματος (διάρκειας δύο ετών) ή Ανώτερου Διπλώματος (διάρκειας τριών ετών) ή στην απονομή πιστοποιητικού εκπαίδευσης/κατάρτισης»." "03 - Νομικό Καθεστώς και Θεσμοθέτηση της Λειτουργίας του ΔΚΚ",ΕΙ,"Το Δασικό Κολέγιο δεν λειτουργεί συνεχώς από το 1951. Υπήρξε χρονικό διάστημα που η λειτουργία του είχε ανασταλεί βάσει απόφασης του Υπουργικού Συμβουλίου." "05 - Συλλογικά Διοικητικά Όργανα",ΕΙ,"""τις κανονιστικές διατάξεις του Ιδρύματος"" - Δεν είναι σαφές εδώ εάν εννοεί Κανονισμούς (Κανονιστικές Διοικητικές Πράξεις) που θα εγκρίνονται από τη Βουλή." "06 - Σκοποί του ΔΚΚ",ΕΙ,"""(1) Σκοπός του ΔΚΚ είναι η παροχή πιστοποιημένης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ..."" Δεν είναι σαφές εδώ τι εννοείται από νομικό κείμενο. Εισηγούμαστε να αντικατασταθεί με το ακόλουθο: «…η προσφορά πιστοποιημένων προγραμμάτων σπουδών ανώτερης εκπαίδευσης, καθώς και …» ""...των ανάλογων διπλωμάτων..."" να αντικατασταθεί με «αντίστοιχων τίτλων σπουδών και …» ""(β) τον σχεδιασμό και τη διεξαγωγή πιστοποιημένων προγραμμάτων σπουδών επιπέδου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης"" να αντικατασταθεί με ""... τον σχεδιασμό και τη προσφορά προγραμμάτων σπουδών επιπέδου ανώτερης εκπαίδευσης τα οποία υπόκεινται στη διαδικασία εξωτερικής αξιολόγησης από τον Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης.» ""(γ) την παροχή πιστοποιημένων προγραμμάτων εκπαίδευσης ή/και κατάρτισης.."" Δεν είναι σαφές ποιος φορέας θα πιστοποιεί τα προγραμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης." "07 - Γλώσσα Διδασκαλίας",ΕΙ,"Εισηγούμαστε αναδιατύπωση ως ακολούθως: Η γλώσσα διδασκαλίας για κάθε πρόγραμμα σπουδών καθορίζεται στην αίτηση του ΔΚΚ για αξιολόγηση πιστοποίηση από τον Φορέα ΔΙΠΑΕ ενώ για κάθε εκπαιδευτικό πρόγραμμα ή πρόγραμμα κατάρτισης, καθορίζεται κατά την ετοιμασία του αντίστοιχου Οδηγού Σπουδών ή Προγράμματος Εκπαίδευσης / Κατάρτισης, το οποίο και τυγχάνει της έγκρισης από τα αρμόδια όργανα του ΔΚΚ" "08 - Όργανα του ΔΚΚ",ΕΙ,"Να συμπεριληφθεί και η Επιτροπή Εσωτερικής Ποιότητας η οποία προνοείται από το άρθρο 13 του περί της Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης και της Ίδρυσης και Λειτουργίας Φορέα για Συναφή Θέματα Νόμου." "09 - Συγκρότηση Διοικητικού Συμβουλίου",ΕΙ,"Η φράση ""Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού,"" να αντικατασταθεί με το ορθό ""Υπουργείου Παιδείας Αθλητισμού και Νεολαίας""." "18 - Προγράμματα και Κλάδοι Σπουδών",ΕΙ,"Η αναφορά σε πτυχία και διπλώματα να διορθωθεί σε ""τίτλους σπουδών"" 18 (1) Να γίνει αναφορά και στις αποφάσεις/εισηγήσεις της Επιτροπής Εσωτερικής Ποιότητας. 19 (1) Επαναλαμβάνεται το σχόλιο ότι Ο περί της Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης και της Ίδρυσης και Λειτουργίας Φορέα για Συναφή Θέματα Νόμος έχει συγκεκριμένες πρόνοιες για την δια-ιδρυματική συνεργασία (Άρθρο 23) από τις οποιές εξάγεται και τι είναι ένα δια-ιδρυματικό πρόγραμμα σπουδών. Συγκεκριμένα αναφέρεται στο εδάφιο (2) Επιτρέπεται η δια-ιδρυματική συνεργασία ιδρυμάτων ανώτερης εκπαίδευσης, τα οποία ιδρύονται και λειτουργούν στη Δημοκρατία με βάση τις διατάξεις του εκάστοτε σε ισχύ περί Σχολών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νόμων του 1996 έως 2013. Ως εκ τούτου, βάσει του Νόμου του Φορέα η δια-ιδρυματική συνεργασία αφορά σε συνεργασία ιδρυμάτων εντός της δημοκρατίας. Τα δια-ιδρυματικά προγράμματα σπουδών με την έννοια που έχουν στον Νόμο του Φορέα αξιολογούνται και πιστοποιούνται από τον Φορέα." "32 - Έκδοση Κανονισμών",ΕΙ,"32(2)(δ) και (στ) : Εισηγούμαστε να υπάρχει αναφορά ότι τα προγράμματα σπουδών υπόκεινται σε αξιολόγηση και πιστοποίηση από τον Φορέα ΔΙΠΑΕ."