CommentID,Post,Author,Date,Content 178,"ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΝΟΜΟ","spyros neofytides","2024-02-22 14:00:56","Η τροποποίηση του αρθρου 2 του βασικού νόμου για εξεταση αλκοόλης και ναρκωτικών δεν υπάρχει λόγος να γίνει γιατι πρακτικά δεν θα μπορει να εφαρμοστεί(κρατικό χημειο μεγιστος αριθμος δειγματων τα 120) και βάση των κατευθύνσεων και τον εισηγήσεων του Ευρωπαικου Συμβουλίου και της συνθήκης του Saint -Denis την οποία η Κυπριακή Δημοκρατία έχει υπογράψει το 2017 αλλα ακόμη δεν έχει επικοιρώσει προβλέπεται στο αθρο 33 ότι ο υπεύθυνος ασφαλειας του σταδίου έχει το δικαίωμα να απαγορεύσει την είσοδο εντος του σταδίου σε οποιονδήποτε κρινει ότι ειναι κατω απο την επιρρια αλκοόλ ή και ναρκωτικών.(Article 33 Obligations of the venue operator -g) Taking measures for: i. Refusal of entry for the persons under alcohol or drug intoxication, as well as those who were ejected from the sports venue during the competition; and ii. Responding to wrongful acts of spectators, in particular, directly at the stands; h) Requesting spectators to observe parking rules and fire safety rules; i) Handover of persons who committed wrongful acts to the police; j) Implementation of measures, in coordination with relevant bodies, regarding the organised transportation of spectators from/to transport hubs; and k) Urgent communication of information to relevant public bodies about the state of affairs in case of unforeseen circumstances that may result in the change of conditions for hosting the competition).Επιπλέον φαινεται ότι και για την λύψη δείγματος εκπνοής προσώπου με συσκευή αρχικής εξέτασης αλκοόλης αλλά και με εξεταση δείγματος σάλιου προσώπου με συσκευή αρχικής εξετασης ναρκωτικών δεν ειναι εφικτή λογο του μεγαλου αριθμού ατόμων που χρειάζονται και του χρόνου λύψης των αποτελεσμάτων.Προτείνουμε την εφαρμογή του αρθρου 33 της σύμβασης μεσα στην νομοθεσία αντι της τροποποίησης του αθρου 2 οπως προτείνεται." 224,"07 - Προσθήκη νέου άρθρου 28Α στο βασικό νόμο.",SGL_FORENSIC,"2024-02-29 19:47:42","• Δεν υπάρχει αξιόπιστη επιστημονική τεκμηρίωση για το όριο που καθορίστηκε για την αλκοόλη στους θεατές/ φιλάθλους. Η κατανάλωση αλκοόλης, μπορεί να προκαλέσει διάφορα συμπτώματα ανάλογα στον οργανισμό. Τα συμπτώματα διαφέρουν στην έντασή τους ανάλογα με την ανοχή του οργανισμού στην αλκοόλη. Ίδιο όριο αλκοόλης στην εκπνοή έχει διαφορετική επίδραση σε νεαρά άτομα από ότι σε ενήλικες. Για το λόγο αυτό, εισηγούμαστε όπως το όριο διαφοροποιηθεί σε νεαρά άτομα και ενήλικες όπως στον Περί Οδικής Ασφάλειας Νόμο. Το όριο που τέθηκε (39μg/dL) δεν έτυχε αξιολόγησης από αρμόδιο επιστημονικό σώμα, όπως π.χ. η Διεύθυνση Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας του ΟΚΥΠΥ. • Επιπλέον, τονίζεται ότι στην περίπτωση που ένα άτομο βρεθεί θετικό, δηλ. με ένδειξη αλκοόλης πέραν του 39μg/dL και θα πρέπει να εγκαταλείψει τον χώρο, πιθανόν να υπάρξει πρόβλημα για τον τρόπο απομάκρυνσής του, λόγω της απαγόρευσης οδήγησης του ιδίου υπό την επήρεια ναρκωτικών, βάσει του Περί Οδικής Ασφάλειας Νόμου. • Η επιλογή που δίνεται στο άτομο να παρουσιάσει το πιστοποιητικό ιατρού εντός τριών ημερών από την χρονική στιγμή που του ζητήθηκε το δείγμα, ουσιαστικά του δίνει το δικαίωμα παρακολούθησης του αγώνα μετά από χρήση ναρκωτικών. Κατά την άποψή μας, αυτό αποτελεί κενό στη νομοθεσία. • Δεν αναφέρεται στο άρθρο 28Α πως θα αντιμετωπίζονται τα άτομα που αρνούνται να δώσουν δείγμα." 179,"07 - Προσθήκη νέου άρθρου 28Α στο βασικό νόμο.","spyros neofytides","2024-02-22 14:38:24","Βασισμένοι στις κατευθύνσεις και οδηγίες της σύμβασης του Sant -Denis το αθρο 28Α.-(1) δεν μπορει να τροποποιηθεί οπως προτείνεται αλλα μπορεί να συμβαδίζει μα τις εισηγήσεις οπως ποιό κάτω: Κατά τη διεξαγωγή σε αθλητικό χώρο αγώνα ή εκδήλωσης, ή ενόψει της επικείμενης διεξαγωγής αυτών, ο υπευθυνος ασφαλειας του σταδίου, όταν έχει εύλογη υποψία ότι πρόσωπο που εισέρχεται στην αμέσως γειτνιάζουσα περιοχή με πρόθεση να εισέλθει στον αθλητικό χώρο ή που βρίσκεται μέσα στον αθλητικό χώρο, έχει στο σώμα του οποιαδήποτε ποσότητα αλκοόλης, δύναται να απαγορευσει από το πρόσωπο αυτό, να εισέλθει εντός του σταδίου." 226,"08 -Προσθήκη νέου άρθρου 28Β στο βασικό νόμο",SGL_FORENSIC,"2024-02-29 19:52:04","ΓΧΚ = Γενικό Χημείο του Κράτους" 225,"08 -Προσθήκη νέου άρθρου 28Β στο βασικό νόμο",SGL_FORENSIC,"2024-02-29 19:50:07","• Το ΓΧΚ σύμφωνα με τις δυνατότητές του και λαμβάνοντας υπόψιν τον εξοπλισμό, το προσωπικό και τον μεγάλο αριθμό δειγμάτων νάρκοτεστ που παραλαμβάνονται από την τροχαία (βάσει συγκεκριμένου πρωτοκόλλου συνεργασίας με την αστυνομία), αδυνατεί να αναλύσει δείγματα νάρκοτεστ από τους αθλητικούς χώρους. Τονίζεται η σημασία της αποφυγής συσσώρευσης δειγμάτων νάρκοτεστ, ώστε η ανάλυσή τους να γίνεται στον δέοντα χρόνο για να αποφεύγεται η δυνατότητα αλλοίωσής τους. • Η χρήση παράνομων ουσιών θεωρείται ποινικό αδίκημα και τα άτομα με θετική ένδειξη χρήσης ναρκωτικών θα πρέπει να τύχουν περαιτέρω χειρισμού, βάση της νομοθεσίας. Η απλή απομάκρυνσή τους δεν θεωρείται ικανοποιητική. • Επιπλέον, τονίζεται ότι στην περίπτωση που ένα άτομο βρεθεί θετικό και θα πρέπει να εγκαταλείψει τον χώρο, πιθανόν να υπάρξει πρόβλημα για τον τρόπο απομάκρυνσής του, λόγω της απαγόρευσης οδήγησης του ιδίου υπό την επήρεια ναρκωτικών, βάσει του Περί Οδικής Ασφάλειας Νόμου. • Η επιλογή που δίνεται στο άτομο να παρουσιάσει το πιστοποιητικό ιατρού εντός τριών ημερών από την χρονική στιγμή που του ζητήθηκε το δείγμα, ουσιαστικά του δίνει το δικαίωμα παρακολούθησης του αγώνα μετά από χρήση ναρκωτικών. Κατά την άποψή μας, αυτό αποτελεί κενό στη νομοθεσία. • Δεν αναφέρεται στο άρθρο 28Β πως θα αντιμετωπίζονται τα άτομα που αρνούνται να δώσουν δείγμα." 180,"13 - Προσθήκη νέου άρθρου 73Ε στο βασικό νόμο.","spyros neofytides","2024-02-22 14:50:29","Το αρθρο αυτό είναι αχρείαστο απο την στιγμή που υπάρχει το 73Δ όπου δίνει την δυνατότητα στον αρχηγό της αστυνομίας με γραπτη επιστολή του στην Ομοσπονδία να ζητησει απο την ομοσπονδία να λάβει τα μέτρα που προνοούντε.Επιπρόσθετα θα αποτελέσει παραβίαση του αθλητικού αυτοδιοικητου και θα επιφέρει μεγάλες αντιδράσεις τόσο της UEFA όσο και της FIFA .Καμια χώρα στον κόσμο με εξαιρεση την Ελλαδα(με τραγικά αποτελεσματα) δεν έχει υιοθετήσει τέτοιο μέτρο.Δεν συμφωνούμε με αυτη την τροποποίηση."