CommentID,Post,Author,Date,Content 760,"01 - Συνοπτικός τίτλος.",cmonastiriotis1975,"2024-09-16 13:14:58","Σε απάντηση προηγούμενου σχολίου, τα ιατρεία που διαχειρίζεται ο ΟΚΥπΥ ΔΕΝ πρέπει να εξαιρεθούν από τις απαιτήσεις που επιβάλλονται με το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο. Κάτι τέτοιο θα δημιουργήσει συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού αφ΄ενός και αφ' ετέρου, δεν είναι σωστό να επιβάλλει το κράτος κανόνες και προϋποθέσεις λειτουργίας για τα ιατρεία του ιδιωτικού τομέα και να εξαιρεί εκείνα που το ίδιο διαχειρίζεται από την εφαρμογή τους." 564,"01 - Συνοπτικός τίτλος.",Constantinos,"2024-08-09 12:09:36","Ως γενικότερο σχόλιο, τα Κέντρα Υγείας (Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας) που διαχειρίζεται ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας θα πρέπει να εξαιρεθούν από τις απαιτήσεις που επιβάλλονται με το εν λόγω Νομοσχέδιο." 762,"03 - Πεδίο Εφαρμογής",cmonastiriotis1975,"2024-09-16 13:17:06","Ορθώς ορίζεται στο άρθρο αυτό ότι οι προνοιες του υπό διαβούλευση νόμου αφορούν κάθε δομή εξωνοσοκομειακής παροχής φροντίδας υγείας, του δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα." 584,"04 - Προϋποθέσεις νόμιμης λειτουργίας","Maria Michaelidou","2024-09-03 12:02:17","Οι Ιατρικές Υπηρεσίες και Υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας εισηγούνται τη συμπερίληψη Εφόρου με σκοπό την καλύτερη υλοποίηση των προνοιών του Νόμου." 796,"05 - Δικαιούχοι άδειας","Cyprus Medical Association","2024-09-16 19:15:54","1. Παρέχεται δυνατότητα σε μη ιατρικές εταιρείες να υποβάλλουν αιτήσεις για άδειες. 1. Υπάρχουν πρόνοιες σε διάφορα άρθρα του νομοσχεδίου (άρθρα 5 (γ), 6(1), 6 (5) (δ), 8(1), 8 (3) (β) ), που επιτρέπουν σε μη ιατρική εταιρεία να υποβάλει αίτηση και να εξασφαλίσει άδειες με βάση το νομοσχέδιο. Με βάση την κείμενη νομοθεσία που προστατεύει τόσο το ιατρικό επάγγελμα όσο και τη δημόσια υγεία, μόνο ιατροί ή ιατρικές εταιρείες μπορούν να προσφέρουν ιατρικές υπηρεσίες. Συνεπώς, οι συγκεκριμένες πρόνοιες πρέπει να απαλειφθούν και μόνο ιατροί και ιατρικές εταιρείες να μπορούν να λειτουργούν ιατρεία (αντίστοιχα οι οδοντίατροι) και κέντρα εξωνοσοκομειακής φροντίδας. 2. Σε σχέση με τo εδάφιο (2) του Άρθρου 5 θέση μας είναι η απάλειψη της πρόνοιας για απαγόρευση κατοχής πέραν της μίας άδειας λειτουργίας. Προκύπτει θέμα συνταγματικότητας, δε φαίνεται ο περιορισμός να είναι αναλογικός, αλλά ούτε και επιθυμητός αφού είναι εύλογο κάθε ιατρός να διατηρεί πέραν του ενός ιατρεία νοουμένου ότι πληρούνται οι υπόλοιπες προϋποθέσεις. 3. Αναφορικά με το εδάφιο (4) του Άρθρου 5 για τη δυνατότητα συστέγασης προτείνουμε συμπερίληψη και των ιατρικών/οδοντιατρικών εταιρειών. Η υφιστάμενη πρόνοια αναφέρεται μόνο σε ιατρούς και οδοντιάτρους." 766,"05 - Δικαιούχοι άδειας",cmonastiriotis1975,"2024-09-16 13:59:45","Θα πρέπει επίσης να διευκρινιστεί αν θα επιτρέπεται η έκδοση κοινής άδειας σε ιατρούς της ίδιας ειδικότητας με διαφορετικό ρόλο εντός ΓεΣΥ (ένας ως ΠΙ και άλλος ως ΕΙ)." 763,"05 - Δικαιούχοι άδειας",cmonastiriotis1975,"2024-09-16 13:22:33","Στο εδάφιο 3 θα πρέπει να διευκρινιστεί αν θα επιτρέπεται η χορήγηση κοινής άδειας σε δυο ή περισσότερους Προσωπικούς Ιατρούς για να μπορούν να χρησιμοποιούν τον ίδιο χώρο σε διαφορετικούς και προκαθορισμένους χρόνους, δεδομένου ότι οι Προσωπικοί Ιατροί δεν είναι πάντα της ίδιας ειδικότητας (υπάρχουν ΠΙ ειδικότητας Παθολογίας, Γενικής Ιατρικής, άλλων ειδικοτήτων ή άνευ ειδικότητας)." 586,"05 - Δικαιούχοι άδειας","Maria Michaelidou","2024-09-03 12:27:05","Η αναφορά σε ""καθορισμένους διαφορετικούς χρόνους υποδοχής των ασθενών"" δεν δύναται να εφαρμοστεί. Δεν είναι δυνατός ο καθορισμός του χρόνου υποδοχής των ασθενών λόγω της φύσης της εργασίας των ιατρών και άλλων επαγγελματιών υγείας, οι οποίοι συχνά αναγκάζονται να επαναπρογραμματίζουν τα ραντεβού τους λόγω της επείγουσας φύσης κάποιων περιστατικων που ενδέχεται να παρακολουθούν." 585,"05 - Δικαιούχοι άδειας","Maria Michaelidou","2024-09-03 12:22:37","Οι Ιατρικές Υπηρεσίες και Υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας εισηγούνται όπως στην άδεια ίδρυσης και λειτουργίας δηλωθούν όλοι οι επαγγελματίες υγείας (ιατροί, νοσηλευτές, φυσιοθεραπευτές κ.α.). Το άρθρο αυτό περιορίζει σε ιατρό και οδοντίατρο." 799,"06 - Άδεια λειτουργίας ιατρείου ή οδοντιατρείου","Cyprus Medical Association","2024-09-16 19:17:25","Άρθρο 6 (4) (δ), 6 (5) (δ), 9 (1) (γ)- Παρουσίαση σύμβασης αγοράς ακινήτου: 1. Nα προστεθεί και παρουσίαση τίτλου ιδιοκτησίας, αφού ο χώρος μπορεί να είναι ήδη ιδιόκτητος. 2. Υπάρχει πρόνοια για παρουσίαση βεβαίωσης από τη δημοτική αρχή πως δεν απαγορεύεται να χρησιμοποιείται ο χώρος. Έχει ελεγχθεί ότι οι δημοτικές αρχές θα είναι διατεθειμένες να δίνουν τέτοιες βεβαιώσεις και αν ναι, κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Πρέπει να αποφευχθεί η γραφειοκρατία των δημοτικών αρχών που ενδεχομένως να φέρνουν προσκόμματα στη λειτουργεία των ιατρείων. Απαιτείται θεσμική δικλείδα ασφαλείας που να διασφαλίζει τη συνεργασία των δημοτικών αρχών ίσως και στο πλαίσιο προκαθορισμένων χρονοδιαγραμμάτων. 3. Άρθρο 6 (4) (ε) Υπάρχουν ανησυχίες για το θέμα των υφιστάμενωνιατρείων ιδιαίτερα αυτά που στεγάζονται σε παλαιά κτήρια και δη σε παλιές πολυκατοικίες όπου οι αλλαγές δεν εξαρτώνται μόνο από τον ιατρό αλλά από διαχειριστική επιτροπή. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις δε θα πρέπει να ισχύσουν αυστηρές προδιαγραφές όσον αφορά τις διαστάσεις των χώρων και τους ανελκυστήρες και δεν πρέπει να είναι υποχρεωτική η ύπαρξη χώρου στάθμευσης ΑΜΕΑ και τουαλέτες ΑΜΕΑ.Σ’ αυτές τις περιπτώσεις τα ελάχιστα κριτήρια για πρόσβαση ΑΜΕΑ θα πρέπει να είναι οι ράμπες και ανελκυστήρας που χωρά τροχοκάθισμα και εάν ο ανελκυστήρας είναι υπερυψωμένος, τότε η εσωτερική ράμπα να είναι προσθαφαιρούμενη και να τοποθετείται μόνο όταν υπάρχει ανάγκη πρόσβασης ΑΜΕΑ στο συγκεκριμένο ιατρείο." 743,"06 - Άδεια λειτουργίας ιατρείου ή οδοντιατρείου","Michaela Markou","2024-09-16 10:34:26","Όσο αφορά το άρθρο 6 (4) (ζ) (ζ) ""Απόδειξη καταβολής του τέλους όπως αυτό καθορίζεται στο Παράρτημα IV του παρόντος Νόμου , για την εξέταση της αίτησης από την αρμόδια αρχή."": Το τέλος λειτουργίας θα πρέπει να καταβάλλεται μόνο μια φορά, γιατί καταβάλλεται ήδη τέλος επαγγελαμτικής στέγης στις δημοτικές αρχές." 587,"06 - Άδεια λειτουργίας ιατρείου ή οδοντιατρείου","Maria Michaelidou","2024-09-03 13:57:22","Το άρθρο 6(2) είναι το ίδιο με το άρθρο 5(3). O περιορισμός της μίας μόνο άδειας σε κάθε ενδιαφερόμενο δεν αιτιολογείται και θα επιβάλλει περιορισμούς χωρίς σκοπιμότητα. Τέτοιου είδους περιορισμοί δεν προβλέπονται ούτε από τον ΠΙΣ, ούτε από τον ΟΑΥ. Μεγάλος αριθμός Ιατρών/ Οδοντιάτρων διατηρούν Ιατρείο / Οδοντιατρείο σε διαφορετικές πόλεις/χωριά ή και σε ορεινές περιοχές. Εισήγηση για υποβολή υπεύθυνης δήλωσης ότι οποιοσδήποτε ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός θα συμμορφώνεται με τους Ευρωπαικούς Κανονισμούς 2017/745 (Ιατροτεχνολογικά Προιόντα) και 2017/746 (In Vitro Ιατροτεχνολογικά Προιόντα)." 802,"08 - Δικαιολογητικά για τη χορήγηση άδειας ίδρυσης Κέντρου Εξωνοσοκομειακής Φροντίδας Υγείας","Cyprus Medical Association","2024-09-16 19:18:11","Άρθρο 8 (2) (γ) Υπάρχουν ιατροί που δεν έχουν σταθερή βάση αλλά εξετάζουν σε διαφορετικά ιατρεία ή επισκέπτονται κάποια ιατρικά κέντρα κάποιες μέρες της εβδομάδας. Θα αλλάζει η σήμανση διαρκώς; Τί προνοείται σ’ αυτές τις περιπτώσεις;" 588,"08 - Δικαιολογητικά για τη χορήγηση άδειας ίδρυσης Κέντρου Εξωνοσοκομειακής Φροντίδας Υγείας","Maria Michaelidou","2024-09-03 14:00:12","Οι Ιατρικές Υπηρεσίες και Υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας εισηγούνται όπως το 8(2)(ε) συμπληρωθεί ως ακολούθως: καθώς και από Μηχανολόγο Μηχανικό για την ηλεκτρομηχανολογική εγκατάσταση." 563,"10 - Τερματισμός λειτουργίας Ιατρείου ή Οδοντιατρείου ή Κέντρου Εξωνοσοκομειακής Φροντίδας Υγείας",Constantinos,"2024-08-09 12:02:46","Το Άρθρο 10- αναφέρει ότι ""Σε περίπτωση Κέντρου Εξωνοσοκομειακής Φροντίδας Υγείας, να προσκομίζεται ονομαστική κατάσταση επιστημονικού και λοιπού προσωπικού και υπεύθυνη δήλωση ότι σε περίπτωση διακοπής της εργασιακής σχέσης, θα γνωστοποιείται το όνομα του αντικαταστάτη εντός δέκα πέντε (15) ημερών στην αρμόδια αρχή"". Να τροποποιηθεί σε - i) Σε περίπτωση Κέντρου Εξωνοσοκομειακής Φροντίδας Υγείας, να προσκομίζεται ονομαστική κατάσταση επιστημονικού και λοιπού προσωπικού και υπεύθυνη δήλωση ότι σε περίπτωση διακοπής της εργασιακής σχέσης, θα γνωστοποιείται το όνομα του αντικαταστάτη εφόσον υπάρχει, εντός 3 μηνών στην αρμόδια αρχή." 808,"11 - Διαδικασία και αποφάσεις της αρμόδιας αρχής επί αιτήσεων για άδεια λειτουργίας ή άδεια ίδρυσης και λειτουργίας.","Cyprus Medical Association","2024-09-16 19:19:33","Χρόνος απάντησης της αρμόδιας αρχής: Προνοείται 60 μέρες από την υποβολή πλήρους αίτησης. Θα πρέπει να προβλεφθεί ότι αν δεν απαντήσει η αρμόδια αρχή θεωρείται πως δόθηκε η άδεια ή σε κάθε περίπτωση να γίνει ρύθμιση για την περίπτωση που υπάρχει αδικαιολόγητη καθυστέρηση της αρμόδιας αρχής." 562,"12 - Δυνατότητα προσβασιμότητας σε άτομα με αναπηρίες στις υπηρεσίες φροντίδας υγείας",Constantinos,"2024-08-09 12:00:47","Άρθο 12 - για τις προσβάσεις ΑΜΕΑ να ζητηθεί εξαίρεση για αγροτικά Κέντρα Υγείας, τα οποία και προϋπήρχαν της ψήφισης του νομοσχεδίου και για τα οποία δεν είναι εφικτή η δημιουργία αυτών των υποδομών, λόγω των κτιριακών περιορισμών," 810,"13 - Υποχρεώσεις αδειοδοτημένων παρόχων εξωνοσοκομειακής φροντίδας υγείας","Cyprus Medical Association","2024-09-16 19:20:29","Άρθρο 13 (2) (α) Σε χώρους εξωνοσοκομειακής άσκησης της ιατρικής γίνονται ελάσσονες ιατρικές πράξεις. Η καταγραφή τους γίνεται στο λογισμικό του ΓεΣΥ και για τους ιατρούς εκτός ΓΕΣΥ σε λογισμικά του κάθε ιατρού. Πώς η αρμόδια αρχή θα εξετάζει το αποτέλεσμα της εξέτασης; Θα μπαίνει στο λογισμικό του κάθε ιατρού; Δε θα πρέπει να ζητηθεί ξεχωριστή καταγραφή γιατί αυτό προϋποθέτει επιπλέον χρόνο και επιπλέον προσωπικό." 813,"14 - Ειδικές απαγορεύσεις","Cyprus Medical Association","2024-09-16 19:24:00","Ειδικές Απαγορεύσεις: Προνοείται άμεση και οριστική διακοπή λειτουργίας των ιατρείων σε κάποιες περιπτώσεις: Η ανάκληση της άδειας λειτουργίας θα πρέπει να ενταχθεί μέσα στη γενική εξουσία της αρμόδιας αρχής για επιβολή κυρώσεων του άρθρου 20. Φαίνεται να μη συνάδει με την αρχή της αναλογικότητας η άμεση ανάκληση της άδειας. Σε κάθε περίπτωση η αναφορά στο άρθρο 15 για το άρθρο 19 είναι λανθασμένη και θα έπρεπε να ήταν στο άρθρο 21. (δ)-Γιατί υπάρχει απόλυτη απαγόρευση; Να κρίνεται κατά περίπτωση. Άρθρο 14 (1) (α). Σε ό,τι αφορά την απαγόρευση παροχής ιατρικών ή οδοντιατρικών υπηρεσιών φροντίδας υγείας για τις οποίες ο πάροχος στερείται του απαραίτητου γι' αυτές ειδικού εξοπλισμού, ποια αρμόδια αρχή κρίνει επιστημονικά το απαραίτητο του εξοπλισμού; Θα είναι στη βάση αντικειμενικών και διεθνώς αναγνωρισμένων κριτηρίων ή αυτό θα κρίνεται στη βάση κριτηρίων που θέτει για παράδειγμα ο ΟΑΥ;. Διαβλέπουμε κίνδυνο παράλυσης και εξαναγκαστικής παραπομπής ακόμη και ελάσσονος σημασίας πράξεων, σε νοσοκομειακό περιβάλλον. Αυτό δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό." 764,"14 - Ειδικές απαγορεύσεις",cmonastiriotis1975,"2024-09-16 13:34:02","Ο περιορισμός στη λειτουργία παραρτημάτων καθώς και η υποχρέωση λειτουργίας εντός του ιδίου ή σε συνεχόμενα κτίρια δεν έχουν τεκμηρίωση. Ποιό το πρόβλημα αν αντί στο ίδιο ή σε συνεχόμενα κτίρια, λειτουργούν οι συνεργαζόμενοι πάροχοι υπηρεσιών σε πχ απέναντι κτίρια;" 740,"14 - Ειδικές απαγορεύσεις","Michaela Markou","2024-09-16 09:48:33","Το Αρ. 14 (1) (ζ) να αντικατασταθεί ως ακολούθως: ""Η εκτέλεση ιατρικών ή οδοντιατρικών πράξεων για τις οποίες απαιτείται γενική αναισθησία ή ραχιαία ή επισκληρίδιος αναισθησία∙""" 615,"14 - Ειδικές απαγορεύσεις","Maria Michaelidou","2024-09-05 11:45:38","Αντικατάσταση του 14(1)(στ) ως ακολούθως ""Η διάθεση κλινών και καρεκλών θεραπείας από πάροχο Εξωνοσοκομειακής Φροντίδας Υγείας.""" 589,"14 - Ειδικές απαγορεύσεις","Maria Michaelidou","2024-09-03 14:18:44","14(1)(δ) Οι Ιατρικές Υπηρεσίες και Υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας δεν συμφωνούν με τον περιορισμό στη δημιουργία παραρτημάτων καθότι δεν υπάρχει αιτιολογία." 590,"15 - Εξουσίες αρμόδιας αρχής","Maria Michaelidou","2024-09-03 14:45:18","15(2)(γ). Οι Ιατρικές Υπηρεσίες και Υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας εισηγούνται όπως το άρθρο τροποποιηθεί ως ακολούθως: μέσω Επιθεωρητών, από κατάλογο το οποίο θα αναρτά το Υπουργείο Υγείας με αδειούχους ιδιώτες Επιθεωρητές τους οποίους θα εγκρίνει η αρμόδια αρχή και οι οποίοι θα καθίστανται προσοντούχοι κατόπιν ειδικής εκπαίδευσης. Οι Επιθεωρητές θα αποζημιώνονται για τις υπηρεσίες τους από τους παρόχους. Οι πάροχοι θα απευθύνονται στους ιδιώτες Επιθεωρητές για να γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος." 806,"17 - Εξουσία Εισόδου και επιθεώρησης","Cyprus Medical Association","2024-09-16 19:19:01","Εξουσία Εισόδου και επιθεώρησης: Δίδεται ευρεία εξουσία εισόδου επιθεωρητών στα ιατρεία ακόμα και απροειδοποίητα. Ο έλεγχος να είναι κατά κανόνα με προειδοποίηση και μόνο σε εξαιρετικές περιστάσεις που τίθεται θέμα άμεσου κινδύνου να μπορεί να γίνει έκτακτος έλεγχος. Άρθρο 17 (1) (δ) Απουσιάζει συγκεκριμένη πρόνοια για τον μετακινούμενο εξοπλισμό; Στη βάση ποιων επιστημονικών κριτηρίων θα γίνεται ο έλεγχος; Άρθρο 17 (2) Να εισαχθεί πρόνοια για δυνατότητα συμμετοχής σε ρόλο παρατηρητή, εκπροσώπου του ΠΙΣ." 804,"19 - Ανάκληση άδειας","Cyprus Medical Association","2024-09-16 19:18:28","Προνοείται άμεση και οριστική διακοπή λειτουργίας των ιατρείων σε κάποιες περιπτώσεις: Η ανάκληση της άδειας λειτουργίας θα πρέπει να ενταχθεί μέσα στη γενική εξουσία της αρμόδιας αρχής για επιβολή κυρώσεων του άρθρου 20. Φαίνεται να μη συνάδει με την αρχή της αναλογικότητας η άμεση ανάκληση της άδειας. Άρθρο 19 (1) (α) Σε περίπτωση θανάτου να γίνει πρόνοια για προσωρινή μεταβίβαση της άδειας στους κληρονόμους του ιατρού." 801,"20 - Επιβολή διοικητικών κυρώσεων","Cyprus Medical Association","2024-09-16 19:17:52","20 - Επιβολή διοικητικών κυρώσεων : να παρέχεται δικαίωμα προηγούμενης ακρόασης πριν την απόφαση για επιβολή κύρωσης και όχι μετά, ως προνοείται στο νομοσχέδιο." 742,"21 - Ιεραρχική προσφυγή στον Υπουργό και ένδικα μέσα","Michaela Markou","2024-09-16 10:31:14","Όσο αφορά το Άρ. 21 (3) για την ιεραρχική προσφυγή, θα πρέπει να ξεκαθαριστεί πριν απο την έκδοση απόφασης, ποιος θα εξετάζει τα θέματα που αναφύονται στην προσφυγή και να μην εναπόκειται στην διακριτική ευχέρεια του ΥΥ να αναθέτει σε λειτουργό ή επιτροπή την εξέταση τους." 797,"25 - Κυρώσεις κατά νομικών προσώπων","Cyprus Medical Association","2024-09-16 19:16:19","25 - Κυρώσεις κατά νομικών προσώπων Κυρώσεις κατά νομικών προσώπων: Είναι προβληματικές κάποιες από τις κυρώσεις που προβλέπονται στο εδάφιο (1). Πιο συγκεκριμένα: 1. Προσωρινή ή μόνιμη απαγόρευση άσκησης επαγγελματικής δραστηριότητας: πρόκειται για αντισυνταγματική πρόνοια που περιορίζει το δικαίωμα στην άσκηση εργασίας ή επιχείρησης. 2. Δικαστική εποπτεία: Δεν καθορίζεται τι σημαίνει. 3. Διάλυση νομικού προσώπου: Η διάλυση νομικού προσώπου είναι δύσκολη διαδικασία που προβλέπεται στους οικείους νόμους π.χ. περί Εταιρειών Νόμο. Δεν μπορεί να γίνει τέτοια γενική πρόβλεψη. 4. Προσωρινό ή μόνιμο κλείσιμο εγκαταστάσεων: αντισυνταγματική διάταξη, αντίκειται στο δικαίωμα εργασίας, ιδιοκτησίας κ.α." 794,"28 - Μεταβατικές διατάξεις","Cyprus Medical Association","2024-09-16 19:15:23","Άρθρο 28 (1)(α) Αύξηση του χρόνου προθεσμίας από το (1) έτος στα (5) έτη το ελάχιστον." 765,"28 - Μεταβατικές διατάξεις",cmonastiriotis1975,"2024-09-16 13:53:54","Για τα υφιστάμενα ιατρεία, ένας συνδυασμός ελαχίστων απαιτήσεων και περιόδου προσαρμογής θα πρέπει να εφαρμοστεί για την αδειοδότησή τους. Δηλαδή για να συνεχίσει τη λειτουργία του ένα υφιστάμενο ιατρείο θα πρέπει να πληροί ένα ελάχιστο απαιτούμενων προδιαγραφών που θα οριστούν σαφώς με βάση τα παραρτήματα και θα θεωρούνται απολύτως ουσιώδεις, και επιπλέον θα πρέπει να θεσπιστεί μια περίοδος προσαρμογής όχι μεγαλύτερη του ενός έτους, για συμμόρφωση με περαιτέρω απαιτήσεις που επίσης θα οριστούν σαφώς με βάση τα παραρτήματα." 746,"28 - Μεταβατικές διατάξεις","Michaela Markou","2024-09-16 10:43:26","Όσο αφορά το άρθρο 28 (1) (β) να μην εξαιρούνται οι κοινότητες, δήμοι ή οι χώροι κτιρίων που ανήκουν στο δημόσιο ή κινητών μονάδων ιατρείων ή οδοντιατρείων στα πλαίσια προάσπισης της Δημόσιας Υγείας για την παροχή Εξωνοσοκομειακής Φροντίδας Υγείας, καθώς οι πρόνοιες της νομοθεσίας θα πρέπει να εφαρμόζονται για όλους." 745,"28 - Μεταβατικές διατάξεις","Michaela Markou","2024-09-16 10:39:27","Άρθρο 28 (1) (α) να τροποποιηθεί ως εξής: Πάροχοι εξωνοσοκομειακής φροντίδας υγείας κατά την έννοια του παρόντος Νόμου, που λειτουργούν υπό οποιαδήποτε μορφή και ονομασία κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος Νόμου, υποχρεούνται να συμμορφωθούν τουλάχιστον με τα Παραρτήματα Ι, ΙΙ (Μέρος Πρώτο) και ΙΙΙ, με την έκδοση των απαιτούμενων άδειων λειτουργίας ή/και ίδρυσης μέσα σε προθεσμία δύο (2) ετών από την έναρξη της ισχύος του." 591,"28 - Μεταβατικές διατάξεις","Maria Michaelidou","2024-09-03 14:52:47","28(1)(α)Οι Ιατρικές Υπηρεσίες και Υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας εισηγούνται όπως προστεθούν ελάχιστα κριτήρια για την αδειοδότηση υφιστάμενων ιατρείων/οδοντιατρείων και όχι μεταβατική περίοδος. 28(1)(β) Εισήγηση για προσθήκη ελάχιστών κριτηριών για τα υφιστάμενα." 561,"28 - Μεταβατικές διατάξεις",Constantinos,"2024-08-09 11:59:26","Όσον αφορά τις Μεταβατικές διατάξεις Ι, ΙΙ, ΙΙ σελίδες 37 – 41 του Νομοσχεδίου, η μεταβατική περίοδος μετά την ψήφιση του εν λόγω νομοσχεδίου (και την δημοσίευση του στην Επίσημη εφημερίδα της Δημοκρατίας) για την πλήρη συμμόρφωση να αυξηθεί από 1 σε τουλάχιστον 2 έτη." 792,"30 - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι","Cyprus Medical Association","2024-09-16 19:13:43","ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι (Άρθρα 6,7,8,9,10,11) Πρότυπα προσβασιμότητας σε άτομα με αναπηρίες στις υπηρεσίες φροντίδας υγείας (Γενικές Παρατηρήσεις) Θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν η ετερογένεια των αναγκών της κάθε ιατρικής ειδικότητας για τον καθορισμό των ελάχιστων προτύπων. Θα πρέπει επίσης να εναρμονιστούν και οι κλινικές και τα νοσηλευτήρια διότι σήμερα υπάρχουν κλινικές που δεν έχουν ανελκυστήρα που να χωρεί φορείο. Στα ίδια πρότυπα που θα συμφωνηθούν και θα θεσπιστούν για τα ιατρεία, θα πρέπει να λειτουργούν και τα νοσοκομεία/κλινικές." 616,"30 - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι","Maria Michaelidou","2024-09-05 11:51:07","Οι Ιατρικές Υπηρεσίες και Υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας δεν συμφωνούν με το περιεχόμενο του (15) καθότι συγκρούεται με τις πρόνοιες του περί Ιδιωτικών Νοσηλευτηρίων (Έλεγχος Ίδρυσης και Λειτουργίας) Νόμου, όσον αφορά τις απαραίτητες προυποθέσεις για τις χημειοθεραπείες και τη χορήγηση ορών." 592,"31 - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ","Maria Michaelidou","2024-09-03 15:08:42","Οι διαστάσεις των ιατρείων είναι πολύ μικρές. Δεν συνάδουν με τον Περί Ίδρυσης (Έλεγχος και Λειτουργία) Ιδιωτικών Νοσηλευτηρίων. Δεν φαίνονται να εξυπηρετούν τη διακίνηση φορείων κλπ." 744,"32 - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ","Michaela Markou","2024-09-16 10:37:26","Στον εξοπλισμό Ιατρείου να περιληφθει επίσης: καρδιογράφος Στηθοσκόπιο∙ Ωτοσκόπιο∙ Μηχάνημα καρδιακής παρακολούθησης"