CommentID,Post,Author,Date,Content 351,"02 - Τροποποίηση του άρθρου 2 του βασικού νόμου 125(Ι) του 2007 54(Ι) του 2009 101(Ι) του 2011 179(Ι) του 2014",MarinosK,"2024-05-30 17:57:00","Η άδεια φρουρού ασφαλείας θα πρέπει να περιλαμβάνει και τις πιο κάτω υπηρεσίες που ορίζονται στο άρθρο 4.2 (ε) και 4.2 (στ): παρακολούθηση λειτουργίας συστημάτων συναγερμού και κλειστών κυκλωμάτων τηλεόρασης, διαχείριση κέντρων λήψης , ελέγχου και διαβίβασης σημάτ5ων συναγερμού Η άδεια τεχνικού ασφαλείας να περιλαμβάνει τις πιο κάτω υπηρεσίες από το άρθρο 4.2 (ε): εγκατάσταση, συντήρηση συστημάτων συναγερμού, κλειστών κυκλωμάτων τηλεόρασης και ελέγχου πρόσβασης , αντικλοπής και προστασίας εμπορευμάτων Τα υπόλοιπα: ως έχει η πρόταση Διαφωνούμε με την διαγραφή του Άρθρου 4.2 (η) και τη διαγραφή των όρων ""πυρανίχνευσης, πυρασφάλειας, πυρόσβεσης"" από το Άρθρο 4.2 (ε). Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι οι Εταιρείας Παροχής υπηρεσιών ασφαλείας ανά τον κόσμο παρέχουν υπηρεσίες προστασίας και ασφάλειας (""security and safety""). Πολλά συστήματα ασφαλείας παρέχουν ταυτόχρονα υπηρεσίες τόσο για ασφάλεια όσο και για προστασία! Και αποτελούν μέρος ολοκληρωμένης λύσης ασφαλείας που οι εταιρείες σήμερα παρέχουν στους πελάτες τους. Επομένως πρόκειται για αλληλένδετες υπηρεσίες. Χαρακτηριστικά , αναφέρουμε ότι σε περίπτωση πυρκαγιάς, πολλά συστήματα ασφαλείας μπορούν να ενημερώσουν κατά πόσο παγιδεύτηκαν άτομα εντός του κτιρίου ή/και εαν έχουν λιποθυμήσει. Επομένως, τα θέματα πυρανίχνευσης / πυρόσβεσης / πυρασφάλειας αλλά και η εκπόνηση μελετών και σχεδιασμού συστημάτων ηλεκτρονικής και φυσικής ασφάλειας αποτελούν κεντρική υπηρεσία που θα πρέπει να διατηρηθεί στα ιδιωτικά γραφεία παροχής υπηρεσιών ασφαλείας" 352,"03 - Τροποποίηση του άρθρου 4 του βασικού νόμου 125(Ι) του 2007",MarinosK,"2024-05-30 18:00:10","Η θέση του ΚΥΣΕΑ είναι να προστεθεί αναφορά πως οι αυτοεργοδοτούμενοι ιδιώτες φύλακες ΔΕΝ δύνανται να συμβάλλονται με άλλους αυτοεργοδοτούμενους ιδιώτες φύλακες. Και τούτο διότι θα πρέπει να σταματήσει το φαινόμενο για ορισμένες εργασίες, αντί να γίνεται σύμβαση με Ιδιωτικό γραφείο, να συμβάλλονται με αριθμό αυτοεργοδοτούμενων ιδιωτών φυλάκων." 353,"04 -Τροποποίηση του άρθρου 5 του βασικού νόμου 125(Ι) του 2007",MarinosK,"2024-05-30 18:02:58","Θέση του ΚΥΣΕΑ είναι όπως το 5 (α) τροποποιηθεί ως εξής: (α) Άδεια Γραφείου που Παρέχει τις Υπηρεσίες που αναφέρονται στις παραγράφους (α),(β),(γ),(δ),(ε), (στ), (ζ),(θ),(ια),(ιβ),(ιγ),(ιδ),(ιε) και (ιστ), του εδαφίου (2), του άρθρου 4, θα καλείται Άδεια Παροχής Υπηρεσιών Φύλαξης και Προστασίας, Δηλαδή προστέθηκαν τα (ε) και (στ) για τους λόγους που αναφέραμε στην απάντησή μας στο Άρθρο 2." 355,"06 - Τροποποίηση του άρθρου 7 του βασικού νόμου 125(Ι) του 2007 54(Ι) του 2009 101(Ι) του 2011 73(Ι) του 2004 119(Ι) του 2000",MarinosK,"2024-05-30 18:18:33","Θέση του ΚΥΣΕΑ σε σχέση με προτεινόμενη παράγραφο (θ): Διαφωνούμε με την Πιστοποίηση Επιπέδου Β2. Θεωρούμε ότι θα πρέπει να συνεχίσει το υφιστάμενο καθεστώς. Υπάρχουν πολλοί εργαζόμενοι που έχουν εξαιρετική γνώση προφορικά της ελληνικής γλώσσας, Το γεγονός ότι έχουν αδυναμία στην γραπτή εξέταση της ελληνικής δεν σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να μπορούν να είναι Φύλακες. Η ίδια η αγορά κρίνει το επίπεδο γνώσης της ελληνικής που θα πρέπει να απαιτείται για συγκεκριμένες αποστολές. Επίσης το γεγονός ότι - η Κύπρος δέχεται εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο - ήδη σήμερα υπάρχουν χιλιάδες αλλοδαποί που εργοδοτούνται / μένουν στην Κύπρο - χιλιάδες ΤΚ κυκλοφορούν στις ελεύθερες περιοχές - η αγγλική γλώσσα χρησιμοποιείται ευρέως ακόμη και σε επίσημα έγγραφα της Δημοκρατίας θεωρούμε ότι είναι βασικοί λόγοι που επιμένουμε στην θέση μας πως δεν θα πρέπει να επιμένετε για το επίπεδο Β2 της πιστοποίησης. Είναι επίσης γεγονός ότι οι εξετάσεις της συγκεκριμένης Πιστοποίησης δεν γίνονται τακτικά. Και επομένως θα υπάρχει πρόβλημα στην προσπάθεια των Φυλάκων που απέτυχαν αλλά επιθυμούν να ξαναδώσουν την εξέταση προκειμένου να εργαστούν άμεσα. Τέλος, υπογραμμίζουμε ότι ήδη σήμερα υπάρχει έλλειψη εργατικού δυναμικού . Εαν με την εφαρμογή του νόμου θα πρέπει να σταματήσει η εργοδότηση των ατόμων που αδυνατούν να πετύχουν την Πιστοποίηση Β2 , όλες οι Εταιρείες θα έχουν σοβαρό πρόβλημα εξεύρεσης ατόμων για να προσλάβουν! Γι αυτό και παρακαλούμε όπως στην περίπτωση που τελικά επιμένετε να μπεί όριο ηλικίας, ζητούμε όπως η εφαρμογή αυτού του κριτηρίου γίνει σταδιακά προκειμένου να υπάρχει η δυνατότητα των Εταιρειών να προσαρμοστούν." 354,"06 - Τροποποίηση του άρθρου 7 του βασικού νόμου 125(Ι) του 2007 54(Ι) του 2009 101(Ι) του 2011 73(Ι) του 2004 119(Ι) του 2000",MarinosK,"2024-05-30 18:10:33","Θέση του ΚΥΣΕΑ: Διαφωνούμε με τη θεσμοθέτηση ορίου ηλικίας. Η ίδια η αγορά θα κρίνει τα όρια ηλικίας ανάλογα και από την άδεια / εργασία / υπηρεσία του κάθε φύλακα. Εισηγούμαστε όπως οι φύλακες που είναι άνω των 65 να ελέγχονται από τον Αρχηγό με βάση ειδικούς κανονισμούς. Σήμερα υπάρχουν πολλά άτομα άνω των 65 που εργάζονται στα Γραφεία Υπηρεσιών Ασφαλείας καθώς είναι από τις λίγες επιλογές που έχουν για εργασία σε αυτή την ηλικία (Ειδικά για υπηρεσίες ρύθμισης διακίνησης του κοινού / οχημάτων κλπ) Επίσης υπάρχουν πελάτες που για συγκεκριμένες υπηρεσίες θέλουν άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Εαν τελικά κάποιοι αδυνατούν λόγω ηλικίας να εξασκήσουν το επάγγελμα, οι ίδιοι οι κανόνες της αγοράς θα τους αποτρέψουν από το να σταματήσουν. Επίσης αναφέρουμε ότι ήδη σήμερα υπάρχει έλλειψη εργατικού δυναμικού . Εαν με την εφαρμογή του νόμου θα πρέπει να σταματήσει η εργοδότηση των ατόμων 65 χρονών και άνω , όλες οι Εταιρείες θα έχουν σοβαρό πρόβλημα εξεύρεσης ατόμων για να προσλάβουν! Γι αυτό και παρακαλούμε όπως στην περίπτωση που τελικά επιμένετε να μπεί όριο ηλικίας, ζητούμε όπως η εφαρμογή ορίου ηλικίου γίνει σταδιακά προκειμένου να υπάρχει η δυνατότητα των Εταιρειών να προσαρμοστούν."